EDG Group

  • Головна
  • Новини
  • Преса
  • Відео
  • Акції
  • Каталог
  • Команда
  • Про компанію
    • Дистрибуція
    • Сервісні центри
    • СЦ електротранспорту
    • Вакансії

10.01.2020

Сервісне обслуговування продукції A4TECH і BLOODY

З січня 2019 року офіційним дистриб’ютором торгових марок A4Tech і Bloody в Україні є компанія EDG Group. Проте, звертаємо увагу, що на ринку присутня продукція, ввезена в Україну раніше 2019 року іншими компаніями. Також зустрічається продукція, яка ввезена в Україну неофіційно і, на жаль, зустрічаються підробки.


Увага! 
EDG Group, як офіційний представник, несе відповідальність і здійснює гарантійне обслуговування виключно офіційно ввезеної на територію України продукції.

Як відрізнити офіційну продукцію:

1. На кожній упаковці товару повинен бути стікер з інформацією про виробника, імпортера/постачальника (ІДІДЖІ ГРУП), дату виробництва та гарантійний термін.

2. У комплекті має бути гарантійний талон.

3. Кожна одиниця товару, миша, клавіатура або навушники, має свій індивідуальний номер. Офіційна продукція, ввезена компанією EDG Group, має серійний номер, що починається з UE

За товар, що не відповідає жодному з перерахованих вище пунктів, компанія EDG Group відповідальність не несе.
У разі виявлення неофіційної продукції її сервісне та гарантійне обслуговування здійснюється за місцем попереднього придбання – компанія EDG Group знімає з себе відповідальність за даний товар.

Будьте уважні та остерігайтеся підробок!

Сервісні центр EDG Group:
edg.ua/servisnye-tsentry
a4tech.ua/service-centers

Якщо у вас виникли питання стосовно товару, ви завжди можете зв’язатися з нами через соцмережі Facebook та Instagram

Тел.: +380 44 371-40-60
Факс: +380 44 371-40-61

вул. Куренівська 27, м. Київ
Україна

EDG Group © 2023